Vækst og salg er ofte det primære mål men ikke hos os – vi fokuserer på den gode oplevelse.
Vi skaber tryghed gennem empati, samarbejde og frihed under ansvar.
Dansk Erhvervsassurance blev stiftet i 2014. Vi ville skabe en anderledes forsikringsmæglervirksomhed med et primært fokus på at levere gode oplevelser til kunderne.
Forsikringsbranchen er ligesom mange andre brancher gennemsyret af salgsorienteret fokus. Vækst er med andre ord det primære mål for de fleste – men ikke for os.
Vi har ingen former for salgsmål, KPI’er eller lignende – vi tror på frihed under ansvar.
Work-life balance er vigtigt for os – der kommer intet godt ud af at arbejde under pres.
At hjælpe kunderne og hinanden i teamet er sammen med empati grundlæggende elementer i vores hverdag.
Nej, som uvildig forsikringsmægler modtager vi ikke provision fra forsikringsselskaberne. Det er bestemt ved lov og derfor kan du være helt tryg ved, at vi alene varetager dine interesser.
Vi kan hjælpe dig, fra det øjeblik du har givet os fuldmagt til at varetage dine forsikringer.
Du behøver derfor ikke vente med at kontakte os, til dine aftaler med forsikringsselskaberne udløber.
Det kan være en fordel at have en oversigt over forsikringerne klar. Så kan vi første omgang drøfte mulighederne ud fra den.
Vi opkræver et årligt honorar for vores rådgivningsydelser, og skal vi gennemføre et forsikringsudbud, aftaler vi på forhånd, hvad det skal koste.
Forsikringsselskaberne nedsætter typisk prisen på forsikringerne, når en kunde er betjent via forsikringsmægler. Det sker, fordi forsikringsselskaberne sparer tid, fordi vi udfører en del af de opgaver, de normalt varetager.
Denne prisreduktion vil helt eller delvist kunne dække vores årlige honorar.
Så nej, typisk vil der kun være en mindre årlig merudgift forbundet med at være kunde hos os.
Og husk – vi finder meget ofte forsikringsløsninger som er billigere og bedre, end dem du har i forvejen.
Med andre ord – den samlede udgift til forsikring (inkl. vores honorar) bliver typisk mindre, når man vælger at være kunde hos os.
Vi samarbejder med over 30 danske og udenlandske forsikringsselskaber- og agenturer.
Ofte finder vi løsninger hos forsikringsselskaber, som de fleste kunder ikke har kendskab til.
Når du er kunde hos os, kan du blot ringe eller skrive til os. Så hjælper vi dig med at anmelde skaden.
Du er selvfølgelig også velkommen til at bruge vores formular på hjemmesiden eller anmelde skaden direkte til forsikringsselskabet.
Spejlsgyden 4
5750 Ringe
CVR: 35823069
Tlf.: +45 70605510
E-mail: kontakt@danskerhvervsassurance.dk
Info
Navigation