Herunder ses en kort beskrivelse af nogle af de opgaver vi ofte udfører for vores kunder.
Er der en specifik opgave du ønsker at vide om vi kan løse? Giv os et kald og lad os tale om mulighederne.
Forsikringsselskaberne fremsender policer, opkrævninger og andre dokumenter til os.
Vi kontrollerer indholdet og finder ofte fejl eller mangler som vi får rettet.
Når alt er som det skal være sender vi videre til vores kunder.
En vigtig opgave er at finde frem til hvilke risici der truer din virksomhed.
Dernæst skal det afklares om disse risici kan minimeres ved at forebygge, afdækkes af en forsikring eller eventuelt helt fjernes.
I samarbejde med dig finder vi frem til præcis hvilke forsikringer du har brug for til din virksomhed.
Vi udarbejder et udbudsmateriale, indhenter tilbud fra forsikringsselskaber, gennemgår disse og anbefaler dig en løsning.
Når skader opstår hjælper vi med at anmelde til forsikringsselskaberne.
Vi følger med og guider dig i processen og hjælper dig med at opnå den erstatning du har krav på.
Det giver tryghed når skaden sker.
Vi sikrer at du altid har overblikket over dine aktive forsikringer og dine policer.
Som kunde har du adgang til vores kundeportal hvor du let kan få overblikket og kan finde dine dokumenter.
Du kan også hente en oversigt når du har behov for det.
I hverdagen opstår der typisk løbende forsikringsrelaterede spørgsmål.
Hvordan er det nu forsikringen dækker når…. hvilke krav stiller forsikringsselskabet til dig som kunde…
Vi hjælper når spørgsmålene dukker op.
Opstår der behov for at vi kommer på besøg og holder et indlæg for en gruppe medarbejdere omkring virksomhedens forsikringer så er vi naturligvis også på pletten.
Det kan eksempelvis være når projektledergruppen har behov for kende mere til entrepriseforsikring, transportforsikring eller lignende.
For os er det vigtigt at alle føler sig godt behandlet. Vi gør altid en ekstra indsats for at du får en personlig betjening.
Der skal være balance imellem hårde fakta og forståelsen af din virksomheds behov og ønsker.
Ønsker du ar høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os.
Vi er klar til en uforpligtende snak.
Nej, som uvildig forsikringsmægler modtager vi ikke provision fra forsikringsselskaberne. Det er bestemt ved lov og derfor kan vu være helt tryg ved at vi varetager dine interesser.
Vi kan hjælpe dig fra det øjeblik du har givet os fuldmagt til at varetage dine forsikringer.
Du behøver derfor ikke vente til dine aftaler med forsikringsselskaberne udløber.
Det er typisk ikke nødvendigt men det kan være godt at have en oversigt over forsikringerne klar. Så kan vi drøfte mulighederne ud fra den i første omgang.
Vi opkræver et årligt honorar for vores rådgivningsydelser og skal vi gennemføre et forsikringsudbud aftaler vi på forhånd hvad det skal koste.
Forsikringsselskaberne typisk nedsætter prisen på forsikringerne når en kunde er betjent via forsikringsmægler. Det sker fordi forsikringsselskaberne spare tid fordi vi udfører en del af de opgaver de normalt varetager.
Den nedsættelse vil helt eller delvist kunne dækker vores årlige honorar.
Så nej, typisk er det en mindre årlig merudgift der er forbundet med at være kunde hos os.
Og husk – vi finder meget ofte forsikringsløsninger som er billigere end dem du har i forvejen.
Med andre ord – den samlede udgift til forsikring (inkl. vores honorar) bliver typisk mindre når man vælger at være kunde hos os.
Vi samarbejder med over 30 Danske og udenlandske forsikringsselskaber og forsikringsagenturer.
Ofte finder vi løsninger hos forsikringsselskaber som de fleste kunder ikke har hørt om.
Når du er kunde hos os kan du blot ringe eller skrive til os. Så hjælper vi dig med at anmelde skaden.
Du er selvfølgelig også velkommen til at bruge vores formular på hjemmesiden eller anmelde skaden direkte til forsikringsselskabet.
Spejlsgyden 4
5750 Ringe
CVR: 35823069
Tlf.: +45 70605510
E-mail: kontakt@danskerhvervsassurance.dk
Info
Navigation