Herunder ses en kort beskrivelse af nogle af de opgaver, vi ofte udfører for vores kunder.
Er der en specifik opgave, du ønsker at vide, om vi kan løse? Giv os et kald og lad os tale om mulighederne.
Forsikringsselskaberne fremsender policer, opkrævninger og andre dokumenter til os.
Vi kontrollerer indholdet og finder ofte fejl eller mangler, som vi får rettet.
Når alt er, som det skal være, sender vi videre til vores kunder.
En vigtig opgave er at finde frem til, hvilke risici der truer din virksomhed.
Dernæst skal det afklares, om disse risici kan minimeres ved at forebygge, afdækkes af en forsikring eller eventuelt helt fjernes.
I samarbejde med dig finder vi frem til, hvilke forsikringer din virksomhed præcis har brug for.
Vi udarbejder et udbudsmateriale, indhenter tilbud fra forsikringsselskaber, gennemgår disse og giver dig vores anbefaling til, hvilken løsning du bør vælge.
Når skader opstår, hjælper vi med at anmelde til forsikringsselskaberne.
Vi følger med i processen og hjælper dig med at opnå den erstatning, du har krav på.
Det giver dig tryghed, når skaden sker.
Vi sikrer, at du altid har overblikket over dine aktive forsikringer og dine policer.
Som kunde har du adgang til vores kundeportal, hvor du let kan få overblikket og finde dine dokumenter.
Du kan også hente en oversigt, når du har behov for det.
I hverdagen opstår der typisk løbende forsikringsrelaterede spørgsmål.
Hvordan er det nu, forsikringen dækker når…. hvilke krav stiller forsikringsselskabet til dig som kunde… m.m.
Vi hjælper, når spørgsmålene dukker op.
Har du behov for, at vi kommer på besøg og holder et indlæg for en gruppe medarbejdere omkring virksomhedens forsikringer, gør vi naturligvis også gerne det.
Det kan eksempelvis være, når projektledergruppen har behov for lære mere om entrepriseforsikring, transportforsikring eller lignende.
For os er det vigtigt, at alle føler sig godt behandlet.
Vi har forståelse for, at mennesker er forskellige, hvorfor én løsning ikke passer til alle.
Ønsker du at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, så kontakt os.
Vi er klar til en uforpligtende snak.
Nej, som uvildig forsikringsmægler modtager vi ikke provision fra forsikringsselskaberne. Det er bestemt ved lov og derfor kan du være helt tryg ved, at vi alene varetager dine interesser.
Vi kan hjælpe dig, fra det øjeblik du har givet os fuldmagt til at varetage dine forsikringer.
Du behøver derfor ikke vente med at kontakte os, til dine aftaler med forsikringsselskaberne udløber.
Det kan være en fordel at have en oversigt over forsikringerne klar. Så kan vi første omgang drøfte mulighederne ud fra den.
Vi opkræver et årligt honorar for vores rådgivningsydelser, og skal vi gennemføre et forsikringsudbud, aftaler vi på forhånd, hvad det skal koste.
Forsikringsselskaberne nedsætter typisk prisen på forsikringerne, når en kunde er betjent via forsikringsmægler. Det sker, fordi forsikringsselskaberne sparer tid, fordi vi udfører en del af de opgaver, de normalt varetager.
Denne prisreduktion vil helt eller delvist kunne dække vores årlige honorar.
Så nej, typisk vil der kun være en mindre årlig merudgift forbundet med at være kunde hos os.
Og husk – vi finder meget ofte forsikringsløsninger som er billigere og bedre, end dem du har i forvejen.
Med andre ord – den samlede udgift til forsikring (inkl. vores honorar) bliver typisk mindre, når man vælger at være kunde hos os.
Vi samarbejder med over 30 danske og udenlandske forsikringsselskaber- og agenturer.
Ofte finder vi løsninger hos forsikringsselskaber, som de fleste kunder ikke har kendskab til.
Når du er kunde hos os, kan du blot ringe eller skrive til os. Så hjælper vi dig med at anmelde skaden.
Du er selvfølgelig også velkommen til at bruge vores formular på hjemmesiden eller anmelde skaden direkte til forsikringsselskabet.
Spejlsgyden 4
5750 Ringe
CVR: 35823069
Tlf.: +45 70605510
E-mail: kontakt@danskerhvervsassurance.dk
Info
Navigation