Skaderådgivning

Har du fået afslag på dækning af en skade du mener burde være dækket?
Mener du ikke, du har fået den erstatning, du har krav på?
Kontakt os, så kommer vi med vores vurdering.

Mener du, at din skade ikke er blevet korrekt behandlet?

Hvis du eller din virksomhed ønsker at få en uvildig vurdering af, om en skade er blevet korrekt behandlet, så kan du kontakte os.

Med baggrund i vores solide erfaring på forsikringsområdet giver vi dig vores helt uvildige vurdering af, om du har fået en korrekt behandling.

Ring til os og få en uforpligtende snak om din sag.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Langt de fleste skadesager forløber uproblematisk

Ifølge www.ankeforsikring.dk blev der eksempelvis i 2014 indgivet 1.624 klager for Ankenævnet for Forsikring. 

Klagerne vedrører privatlivets forsikringsforhold. Klager vedrørende erhvervslivets forsikringsforhold falder uden for ankenævnets område. Dog behandles klager vedrørende motorkøretøjsforsikring, selvom der er tale om erhvervskøretøjer.

De 1.624 klager udgør en meget lille andel af det samlede antal skadesager, der behandles hver år i de danske forsikringsselskaber. 

Det må derfor formodes, at langt de fleste skadesager forløber ganske uproblematisk. Kunden og forsikringsselskabet finder en god løsning for begge parter, og sagen bliver løst.

FAQ

Nej, som uvildig forsikringsmægler modtager vi ikke provision fra forsikringsselskaberne. Det er bestemt ved lov og derfor kan du være helt tryg ved, at vi alene varetager dine interesser.

Vi kan hjælpe dig, fra det øjeblik du har givet os fuldmagt til at varetage dine forsikringer.

Du behøver derfor ikke vente med at kontakte os, til dine aftaler med forsikringsselskaberne udløber.

Det kan være en fordel at have en oversigt over forsikringerne klar. Så kan vi første omgang drøfte mulighederne ud fra den.

Vi opkræver et årligt honorar for vores rådgivningsydelser, og skal vi gennemføre et forsikringsudbud, aftaler vi på forhånd, hvad det skal koste. 

Forsikringsselskaberne nedsætter typisk prisen på forsikringerne, når en kunde er betjent via forsikringsmægler.  Det sker, fordi forsikringsselskaberne sparer tid, fordi vi udfører en del af de opgaver, de normalt varetager.

Denne prisreduktion vil helt eller delvist kunne dække vores årlige honorar. 

Så nej, typisk vil der kun være en mindre årlig merudgift  forbundet med at være kunde hos os.

Og husk – vi finder meget ofte forsikringsløsninger som er billigere og bedre, end dem du har i forvejen. 

Med andre ord – den samlede udgift til forsikring (inkl. vores honorar) bliver typisk mindre, når man vælger at være kunde hos os.

Vi samarbejder med over 30 danske og udenlandske forsikringsselskaber- og agenturer. 

Ofte finder vi løsninger hos forsikringsselskaber, som de fleste kunder ikke har kendskab til.

Når du er kunde hos os, kan du blot ringe eller skrive til os. Så hjælper vi dig med at anmelde skaden. 

Du er selvfølgelig også velkommen til at bruge vores formular på hjemmesiden eller anmelde skaden direkte til forsikringsselskabet.

Skal vi tage en snak?

Vi er altid klar til at hjælpe dig